آخرین اخبارشعبلرستان

پیام تسلیت آیت‌الله میرعمادی به‌ مناسبت درگذشت حجت الاسلام علی ابراهیمی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی امیربیان، در پیام تسلیت آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد به‌مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام ابراهیمی آمده است: «درگذشت روحانی وارسته حجت‌الاسلام علی ابراهیمی، مدیر مؤسسه امیر بیان لرستان موجب تاثر و تالم گردید.

ایشان به‌عنوان یک طلبه بسیجی مخلص و سرباز ولایت همواره در امر آموزش و تبلیغ معارف اسلامی و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت از هیچ کوششی دریغ ننمودند و الگوی شایسته برای جوانان مؤمن انقلابی بودند.

اینجانب ضایعه درگذشت این عالم دینی را به پیشگاه حضرت ولیعصر(علیه السلام)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، حوزه‌های علمیه، دوستان، نزدیکان و خانواده محترم این مرحوم تسلیت گفته از خداوند متعال علو درجات برای ایشان و صبر و اجر جمیل برای همگان مسئلت دارم».

پیکر مرحوم حجت‌الاسلام علی ابراهیمی استاد حوزه و مدیر موسسه فن خطابه امیر بیان استان لرستان، عصر جمعه بر روی دستان روحانیون، طلاب و مردم ولایی، در شهرستان نورآباد دلفان تشییع و در زادگاهش روستای حسن‌آباد میربگ این شهرستان به خاک سپرده شد.

یادآور می‌‏شود، مدیر مؤسسه تخصصی خطابه امیر بیان شعبه استان لرستان، بیست و سوم اسفندماه جاری بر اثر سانحه رانندگی در محور اراک ـ قم درگذشت.
پنجمین شعبه استانی مؤسسه تخصصی خطابه امیر بیان در استان لرستان، آبان‌ماه سال نود و چهار فعالیت خود را با مدیریت مرحوم حجت‌الاسلام علی ابراهیمی آغاز کرد و در این سال‌ها با برگزاری دوره‌های آموزشی فن خطابه برای طلاب و مبلغان، منشأ اثر بوده است.
حجت‌الاسلام علی ابراهیمی اصالتاً اهل نورآباد استان لرستان است و به‌عنوان استاد حوزه در تربیت طلاب تلاش کرد و پس از معرفی به‌عنوان مدیریت مؤسسه خطابه امیر بیان استان لرستان، در پرورش طلاب و مبلغان سخنور و راوی رسالت تبلیغی خود را انجام داد.
مرحوم حجت‌الاسلام علی ابراهیمی خادم اهل‌ بیت(ع) و شهدا در موکب‌های اربعین حسینی و مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس نیز رسالت حوزوی و تبلیغی خود را برای اشاعه فرهنگ اهل‌ بیت(ع) و سیره شهدا انجام داد‌.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا